با سلام و احترام خدمت جناب اقای مقیمی هنجی
متاسفانه امروز به پیشخوان مراجعه کردم برای ثبت نام کارت منزلت و شماره نوبت را برای گیشه خدمات دیگر گرفتم و یک کاغذ نوبت هم پایین دستگاه روی زمین افتاده بود که پنج نفر جلوتر بود. موقع اعلام شماره رفتم پشت گیشه که کارمند خانم مربوطه با بی احترامی و گستاخی به من پیرمرد گفت چون کاغذ را از زمین برداشتی قبول نیست و یک پسر جوان پشت گیشه هم با حرف زشت به بنده پشتیبانی خانم را گرفت و من مجبور شدم با ناراحتی بسیار انجا را ترک کنم. خواهشمندم ابتدا ادب و حرمت و احترام نگه داشتن ارباب رجوع را به این دو نفر کارمند گوشزد کنید و ابرو ریزی من پیرمرد مقابل دیگران کار درستی نبود و من فقط کاغذ نوبت را از پایین دستگاه که روی زمین افتاده بود برداشتم و به هیچ عنوان کار خطا و غیر قانونی انجام ندادم. به هر جهت من پیرمرد با دلشکستگی تمام و شنیدن حرف های رکیک ان دو مجبکر به ترک انجا شدم و متاسفانه بزرگتری هم در پیشخوان نبود که اعتراض خودم را بگم. به هر حال جناب اقای مقیمی هنجی از من پیر مرد گذشت ولی خواهشمندم این دو کارمند بی نزاکت و بی ادب را توجیه فرمایید. با تشکر
با سلام و احترام خدمت جناب اقای مقیمی هنجی
متاسفانه امروز به پیشخوان مراجعه کردم برای ثبت نام کارت منزلت و شماره نوبت را برای گیشه خدمات دیگر گرفتم و یک کاغذ نوبت هم پایین دستگاه روی زمین افتاده بود که پنج نفر جلوتر بود. موقع اعلام شماره رفتم پشت گیشه که کارمند خانم مربوطه با بی احترامی و گستاخی به من پیرمرد گفت چون کاغذ را از زمین برداشتی قبول نیست و یک پسر جوان پشت گیشه هم با حرف زشت به بنده پشتیبانی خانم را گرفت و من مجبور شدم با ناراحتی بسیار انجا را ترک کنم. خواهشمندم ابتدا ادب و حرمت و احترام نگه داشتن ارباب رجوع را به این دو نفر کارمند گوشزد کنید و ابرو ریزی من پیرمرد مقابل دیگران کار درستی نبود و من فقط کاغذ نوبت را از پایین دستگاه که روی زمین افتاده بود برداشتم و به هیچ عنوان کار خطا و غیر قانونی انجام ندادم. به هر جهت من پیرمرد با دلشکستگی تمام و شنیدن حرف های رکیک ان دو مجبکر به ترک انجا شدم و متاسفانه بزرگتری هم در پیشخوان نبود که اعتراض خودم را بگم. به هر حال جناب اقای مقیمی هنجی از من پیر مرد گذشت ولی خواهشمندم این دو کارمند بی نزاکت و بی ادب را توجیه فرمایید. با تشکر