آموزش ثبت نام ایمیل ❤️جیمیل gmail❤️

آموزش ثبت نام ایمیل

ساخت جیمیل یا اکانت گوگل این روزها امری اجتناب ناپذیر محسوب می‌شود. اگر می خواهید آموزش ثبت نام ایمیل – جیمیل یا اکانت گوگل(Google Account)  بسازید ، اما با نحوه ساخت آن آشنا نیستید ، ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه ساخت آن را به شما آموزش دهیم ، پس تا پایان مقاله با آنلاین کافی نت همراه باشید.

جیمیل یا اکانت گوگل چیست؟

یکی از سرویس های بسیار محبوب کمپانی گوگل و البته رایگان آن « جیمیل» می باشد، که تنها با ایجاد یک حساب کاربری می توانید با استفاده از این ابزار، نامه های الکترونیکی خود را ارسال کنید و دریافت نمایید.  یکی دیگر از مزایای ساخت جیمیل یا اکانت گوگل این است که شما می توانید در برنامه های مختلف اقدام به ساخت حساب کاربری نمایید. در اصل با ساخت جیمیل یا اکانت گوگل شما می توانید با سایر برنامه های خود ارتباط برقرار کنید.

از آنجایی که گوگل دارای سرویس‌ها و خدمات متعددی می باشد، شما با داشتن یک اکانت اختصاصی در گوگل به راحتی می توانید از تمام خدمات آن استفاده کنید. با توجه به مشکلاتی که برای یاهو به وجود آمده است ، هم اکنون گوگل به اصلی‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات ایمیل تبدیل شده است. علاوه بر این موضوع، با داشتن اکانت گوگل شما می توانید تعامل بهتری بین دستگاه‌های مختلف اندرویدی و غیره خود ایجاد کرده و به قابلیت‌های بیشتری دست پیدا کنید.

برای مثال شما با ساخت جیمیل یا اکانت گوگل جدید در گوشی اندرویدی، می‌توانید اطلاعات مختلف زیادی را به طور همزمان در دستگاه همگام‌سازی یا اصطلاحا سینک (Sync) کنید. به صورت کلی قابلیت‌هایی که به واسطه ساخت جیمیل (Gmail) یا اکانت گوگل در اختیارتان قرار می‌گیرد، بسیار متنوع می باشد و البته ما در این مقاله قصد نداریم که وارد این جزئیات شویم.

آموزش ثبت نام ایمیل به صورت تصویری

در این مقاله به روشی بسیار ساده، روش ساخت ساخت جیمیل یا اکانت گوگل را شرح خواهیم داد.

آموزش ثبت نام ایمیل

  • ابتدا آدرس accounts.google.com را در مرورگر خود وارد کنید، تا وارد سایت جهت ساخت جیمیل یا اکانت گوگل شوید.

ثبت نام ایمیل

 

  • به این نکته توجه داشته باشید که، شما می توانید از منوی کشویی پایین صفحه، زبان فارسی را انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید گزینه های مربوطه را تکمیل نمایید.

ثبت نام ایمیل

  • بعد از انتخاب زبان «فارسی» ، تمام منوها فارسی می شود.

ثبت نام ایمیل

  • تمام آیتم های مورد نظر را به دقت کامل کنید. اعم از نام ، نام خانوادگی و … در قسمت نام کاربری، ایمیل مورد نظرتان را تایپ کنید. خود گوگل نیز به شما به صورت پیش فرض تعدادی نام کاربری پیشنهاد می دهد که در صورت تمایل می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بهتر است در قسمت گذر واژه ، ترکیبی از حروف و اعداد را جهت امنیت بالاتر حساب اکانت گوگل خود وارد نمایید .در صورتی که نام کاربری مورد نظرتان قبلا ثبت شده باشد ، گوگل به شما اخطار می دهد و شما باید نام کاربری تان را تغییر دهید تا اخطار مربوطه رفع شود.

ثبت نام ایمیل

  • بعد از اینکه تمامی آیتم ها کامل شد و حالا رو دکمه « بعدی» کلیک کنید.

ثبت نام ایمیل

  • در صفحه مورد نظر شماره تماس ، سال تولد و جنسیت خود را وارد نمایید ، سپس روی دکمه « بعدی » کلیلک نمایید.

ثبت نام ایمیل

  • سپس در صفحه مورد نظر ، قوانین گوگل را می توانید مطالعه کنید و سپس روی دکمه «موافقم» کلیک نمایید.

ثبت نام ایمیل

  • بعد از آن وارد صفحه خوش آمدید گوگل می شوید . حالا شما صاحب یک حساب کاربری جیمیل یا اکانت گوگل شده اید. تبریک !

در صورتی که برای ساخت اکانت گوگل یا جیمیل نیاز به کمک ما داشتید، با پشتیبان سایت به شماره 09367577275 تماس بگیرید یا به واتساپ به شماره 09367577275 پیام دهید.